BÚÉK - és egy kis statisztika
2018. december 30. írta: ami.nem.mozog

BÚÉK - és egy kis statisztika

Ha már informatikában dolgozom 20 éve, akkor egy szerény statisztikával hadd szolgáljak szilveszterre. Az oldal indulása óta 30 bejegyzés született. Ezeket összesen 8600-an töltötték le. A legtöbb olvasás egy bejegyzésre nézve 3500, a top10 együttesen 6500 körüli letöltést ad. Érdekes, hogy a top3-ban ott van egy légpuskás röpirat. Azt a kevés látogatót, akiket kifejezetten a keresők irányítottak ide - nos őket a DuckDuckGo és a Google küldte. A lekérések 45-50%-a mobil eszközről érkezik. A legkedveltebb böngésző 81%-al a Chrome. A legdurvább napot Kiss Jocó Léda íja adta, akkor egy nap alatt 1500 oldalletöltést regisztrált a gépház. Szóval Jocóék használták fel leghatékonyabban a leírást, ők nagyon ügyesek voltak.

happy-new-year-2019-to-reach-design-new-year-2018-3315253.jpg
Mielőtt benyesnéd a jól megérdemelt sörödet, néhány számmal még fárasztalak. Idén 13-15 fajta tradis íjjal lőttem, nem számoltam pontosan. Az összes lövéseim száma valahol 8000-10000 között lehetett, ami nagyon-nagyon kevés. Ennek megfelelően most akár két hétnyi kihagyás is meglátszik az lőképemen. 2018-ban 20 nyílvesszőt vásároltam készen, mert látni akartam van-e valami újdonság a piacon. Ezen túl 50-et készítettem magamnak (ebből 12-t kreáltam távlövés céljából, a fennmaradó 38 céllövő nyílból pedig 10-et már amatőr versenyre). Ezen felül külsős kérésre készítettem 40 prémium gyakorlóvesszőt - melyeket jó ideje már az új gazdáik használnak, illetve jelenleg erre a sorsra vár további 70 darab és születőben is van további 80. Ha az alkatrészeket és kiegészítőket darabra számolom, akkor a cuccok nagyjából 30%-ban érkeznek Távol-Keletről. Igyekszem ezt az arányt lenyomni 20% körülre, már a következő héttől. Idén 7 darab olyan íjat láttam, melyet Mónus Józsi készített, ezekből hármat tarthattam a kezemben. Sajnos nem lőhettem velük, olyan nagy becsben tartották a gazdáik. Nem problémaként írom ugyan (én is így tennék szerintem) de jó lenne már kipróbálni egy Béget.

Boldog Új Évet Mindenkinek, viszlát 2019-ben!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmozog.blog.hu/api/trackback/id/tr7814524306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása