BUÉK, évvégi statisztika III.
2020. december 31. írta: ami.nem.mozog

BUÉK, évvégi statisztika III.

Nos, az oldal immár harmadik szilveszterét éli. Nagy örömre azonban nem ad okot: 2020-at nálam is rommá törte a világjárvány témája. Egyéb területeknek kellett prioritást kapnia, így a "lövöldöző" hobbim majdnem a sorvadás útjára tért. Sőt, a nézettségi adatokból jól látszik, ahogyan mások is hasonlóan gondolták az életüket idén. Bárhová fordulok a témában, valahol az idei évemre ismerek.. szóval a kínálattal párhuzamosan a kereslet is lejtmenetben van íjászat terén (is).
2021.jpgTehát 2020-ban nem sokat tudtam gyakorolni, az elmúlt években szerzett képességeimet októberre részben el is veszítettem. Annyit tehettem minden szívás ellen, hogy javarészt kikúráltam a vállízületeim kórságait, így a fizikai erőmre koncentrálhattam: ott tartok, hogy 75-80 font körüli fegyverrel reggeltől estig tudnék lőni - már ha nem rúg a produktum. Ez jó hír, de nem nagy derűvel emelem ki, hiszen másképpen terveztem. Egyrészt az íjászatban ez erősportot erőltetni általában nem a legjobb ötlet, még ha szórakoztató is.. de legfőképpen nem ennyit gondoltam 2020-ra. Gondolataim között volt egy zárt-, és szűk körű SE megszervezése is, néhány kolléga és barát bevonásával. Ment ez is a levesbe, pedig már a helyszín keresgélése volt porondon. Hahh, hol vagyok én-, illetve hová lettem ezektől a céloktól..

Statisztikák az oldalról: idén (azon felül, amit most olvasol) 12 bejegyzés született. Kevés tartalom, kevés saját érdemi mondandó. Ezeken az összes olvasottság 5000 letöltéssel mérhető, a régebbi szálakon pedig további 1000-1500 körüli kattintást kaptam. Köszönöm mindenkinek a figyelmet. A letöltések idén nagyobb arányban történtek PC-ről, mint tavaly: látszik, ahogyan sokan ültek otthon. Nem tudom mit hozhat a jövő év, de az első harmadában-felében semmi változást nem várok az ideihez képest. Nem is tudom megtippelni a 2021-es statokat, úgy értem nem tudok célokat sem megfogalmazni. Ez eléggé zavar.

Egyebek
: sajnos a fentieken túl sem volt jó év: ismét volt halálesetünk, most az én szülőmnél. Lassan mindenki elmegy, akinek én és családom számítunk. Év közben sikerült egy unikális-tradis íjat eltörnöm.. olyannyira megcibáltam(?). Immár teljesen lejöttem a csigás íjászatról, már' amennyire rajta voltam (legyintés). Néhányszor lőttem a számszerrel is, ezt valahogy nem tudtam megunni, továbbra is telitalálatnak tartom. Belekóstoltam a sport ill. vadrefi kategóriába, az eredményeim időnként biztatóak. Idén kb. 500 nyílvesszőt állítottam elő, ezek közül kb. 400-420 van új és szerető gazdánál. Közülük négyen-öten versenyeznek is velük. Ezúton köszönöm a bizalmukat, igyekszem jövőre is rászolgálni. A legyártott nyilak 75%-a hársból készült, 15%-a gyertyából, a maradék 5-5% pedig cédrusból és boroviból. Utóbbira most tényleg komolyan mondom: vége, jövőre ennyit sem csinálok belőle, a borovi fenyő az egyik legalja-kategóriás matéria.

Végül annyit üzennék 2020-nak, hogy "kapd be, alig vártam már, hogy elhúzz innen" - s most le is tészem' a lantot: részemről 2020 mehet a darálóba, fejjel.

Sokkal boldogabb 2021-et kívánok minden olvasónak..Illetve azt, hogy legyen erőtök tenni is érte - szerintem szükség lesz rá. Komfortzónán kívüli évre számítok, de jöjj, 2021!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmozog.blog.hu/api/trackback/id/tr8816322836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása