BUÉK, évvégi statisztika IV.
2021. december 30. írta: ami.nem.mozog

BUÉK, évvégi statisztika IV.

Íme, az oldal 4. szilvesztere. Igazából nem gondoltam volna, hogy eléri ezt a számot. Mindazonáltal nagyon szerény évre sikeredett az idei: ezen túl összesen 9 bejegyzés született. Ennek oka a kissé besűrűsödött életünk, illetve a sokszor hátráltató vállproblémáim. Így viszonylag keveset lőttem idén, s szerintem a szintfenntartás sem sikeredett túl jól. Amit ezek ellen tenni tudtam az, hogy lépéseket tettem egy szteroidos kúra előkészítéséhez - amely ha megoldaná az állandó ízületi problémámat, akkor itt helyben tudnék lőni egy egyesülettel.. mivel ennek eléréséhez is mozgolódtam keveset.
hny2022.jpgNos.. szerény statisztikák az oldalról, 2021-ben: ezzel együtt 10 bejegyzés látott napvilágot, melyeken a mai nappal 3000 oldalletöltés lett regisztrálva. Nagyon kevés, de a figyelmet mindenképpen köszönöm. A régebbi bejegyzések 1900 letöltés körül muzsikáltak, sokan ismét a termékük bemutatására használják a leírtakat. Nagyon ügyesen..  tessék, csak tessék! A 2020-as évvel ellentétben megint hangsúlyos volt a PC-ről indított böngészés, ill. az összes böngészők 2/3-a már Chrome alapú volt.

A szokásos statisztika a ténykedésemről: 300+ nyílvesszőt állítottam elő, ami méretes visszalépés (legfőképp a két évvel ezelőtti eredményhez mérten). Egyszerűen hullámzóvá vált a kereslet.. és hullámzóvá vált az alapanyag elérhetősége is, amit leginkább a Covid számlájára tudok írni. A megbízható asztalosok (stabil megrendelő esetén) inkább akár negyedosztályú kerítéslécet húznak tömegével. Nem is tudom elítélni őket, én is ezt tenném a túlélésért. A 300+ nyílból 50-60db lett versenycélú úgy, hogy közben valóban erre használják, nem csak önámításra. Köszönöm a versenyzők bizalmát is.

Az elkészült szerény számú lövedéket is úgy sikerült elérnem, hogy Mónus Józsi segítségére volt szükségem: nélküle nem jutottam volna prémium minőségű faáruhoz. Köszönöm!

Távozz 2021, jöjj 2022!
Boldog Új Évet mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmozog.blog.hu/api/trackback/id/tr8616795758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása