Néhány kép, első rész
2018. május 28. írta: ami.nem.mozog

Néhány kép, első rész

Pár érdekes vagy szép fotó, ömlesztve. Némelyik megérdemel majd egy külön témát.

 

img_0030.JPG-2018. árpilis 28: get ready, indul a szezon.

img_0003.JPG-Szajkó tollakkal ékesített gesztenye-madárcsalád 2017-ből :) a tollakat preparátortól kaptam.

img_0110.JPG-Acélhegy 3.5g, avagy ~54 grain. Szuperkönnyű.

img_0022.JPG-Ez egy próbavessző végfázis-körüli mérése. Még bő kettő grammot sikerült kispórolni belőle pár nap alatt.

img_0015.JPG-Ez volt az első épített fa-nockom. Sajnos a kész vesszőt elhagytam a pusztában. Ellőttem és nem jött vissza találtam meg.

img_0042.JPG-Miért nem jó ötlet a túlzottan lowcost homemade vesszőfogó. Nagyjából 100 összevissza tesztlövés után kuka.

gdvvsyn.jpgEz volt az első markolati "bőrözésem" egy üvegszálas gyanta íjon. A piros bőr hegesztőkesztyűből van, a pácolt fa oldalelem anyósom egyik fakanalából, a selymes zsineget meg mittudomén hol vettem. Lowcost :)

img_0001.JPG-Kemény íjak felajzásához.

img_0127.JPG-2018. május 12: ha már lőni nem érdemes a 80cm-es "gazban", legalább egy szép mezei pillangót fényképeztem.

img_0041.JPG-Házi alkarvédőm, ismeretlen íjakhoz és távlövéshez tök jó. Nem volt egyszerű méretre szabni.

img_0045.JPG-Ekkor mentem először távolba lőni. Khmm nem túl célszerű apparátussal :)) már ami a vesszőket illeti.

img_0008.JPG-Jobb ha otthon törik a próbák alatt, mintsem élesben, kilométerekre egyedül.

img_0115.JPG-Ezt a koreai modellt is kipróbálhattam. Érdekes cucc, csakhát nem készültem hozzá elég könnyű vesszőkkel.

img_0048.jpg-A tavalyi, első saját és teszt-verziós távlövő garnitúrám ballisztikai kúpjai, teljes felületkezelés előtt.

img_0459.jpg-Szimeiszter Pista magyar modellje. Nagyon pontos íj, ezt kicsit sajnáltam eladni. De hosszú ideje csak pihent.

img_0108.jpg-Ősszel lőttem. Nem beállított kép, bár a tököt nyilván nem a szél fújta oda.

img_0005.jpg-Ezek még a mások gyártotta céllövővesszők, saját módosítás alatt. Hát a kukában végezte mind, hülye ötlet volt.

img_0203.jpg-Józsi egyik szép munkáját kézbe vehettem pár percre. Szívesen lőnék vele, csakhát nem kívánságműsor.

img_0274.jpg-A nyúlon túl.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmozog.blog.hu/api/trackback/id/tr6414007956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása