BUÉK 2023
2023. január 03. írta: ami.nem.mozog

BUÉK 2023

A 2022-es év annyira üresre sikeredett, hogy még eme megkésett 5. szilveszteri bejegyzésnek sincs túl sok értelme. Téma akadt volna év közben, hiszen lőttem pár képet a gyulai VB-ről, aztán lőttem pár érdekes íjjal idén is.. viszont ezek a témák egyelőre a fejemben maradnak, annyira felgyűltek a napi teendőink. A vidéki lövöldözős létformámat is feladtam, az utolsó ilyen megmozdulásom valamikor a nyár közepén volt táborozó gyerekek tréningjével. Jelenleg egy helyi sportegyesülettel lövök teremben. Már amikor van rá időm. Full kompromisszum.
hny23.jpg
Az oldalról adott szokásos számoknak nem lenne létjogosultsága, két árva bejegyzésről felesleges matekozni. Igyekszem nem elhagyni az oldalt, de ha legépelt tartalom hiányában mégis bekövetkezne, akkor is itt marad minden - egy ideig még meg fog felelni iránytűnek. 

Idén 400 nyílvesszőt állítottam elő, ezek közül 70 db repül versenycéllal, a fennmaradó tömeg hobbiíjászoknál van, lehetőségeiket és képességeiket jóval meghaladva. Nem baj, komoly szettekkel fognak szocializálódni. A szerény darabszám oka az, hogy 2022-ben a (nekem) szükséges alapanyagok elérhetősége gyakorlatilag megszűnt. A nálamnál jóval komolyabb vesszőgyártók is kénytelenek megalkudni az alapanyagokkal és sokszor részben a minőséggel is - erre viszont nem nem vagyok hajlandó, hiszen nem rászorultságból foglalkozok a bulival.

Szóval Boldog Új Évet mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmozog.blog.hu/api/trackback/id/tr4618017272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása