Néhány kép, tizenhetedik rész
2019. december 09. írta: ami.nem.mozog

Néhány kép, tizenhetedik rész

Néhány érdekes vagy tanulságos képet lökök ide, némelyikük önálló témaként fog felböffenni később.
img_2271qwewe.jpgMindenek előtt Kellemes Ünnepeket kívánok minden kedves olvasónak, követőnek, kérdezőnek. Lassan rászokhatnátok a publikus kommunikációra: bárki keresett privátban idén, semmilyen titkos vagy érzékeny információt nem osztott meg velem (szerencsére), szóval tessék beszélgetni akár itt, akár nyíltan :)

img_2274aa.jpgÍgértem, hogy amint elkészül a mű, jelentkezni fogok. Nos, kissé megkésve írok, pedig hamar kézben tarthattam: íme az egyedi Fekete Bég, Mónus Józsi szignójával. Talán ez az első darab, melyen ott díszeleg az idei 918 méteres eredmény.

img_2273.jpgTényleg nagyon szép lett. Ahogy hazaértem, letettem az asztalra és egy ideig csak csodáltam. Igényes munka, fogamra való. A pontossága és egyéb paraméterei mit sem változtak, pedig újra lett lakkozva, előtte festve, mindezek előtt az előző gazdájának gányolása is vissza lett szedve róla, illetve a szarvaknál is kapott némi korrekciót.
img_2281.jpg20 méterről ilyen, ugyanolyan pontos, mint volt. Szerintem vagány. De nem is az "összetartás" az érdekes, mintsem a párhuzamos vesszőtestek. Ha ötvenet lőnék ki, azok is párhuzamosak lennének.
img_2278.jpgSzóval tényleg nem éri meg 10-esével lőni, mert a vesszők gyorsan lesérülhetnek. Nem túl nehéz fenékbe lőni valamelyiket, ha egy kazal van előtted. Még jó, hogy időben kapcsoltam.
img_2280.jpgSzóval beálltam 5 vesszős körökre, persze a tegezem otthon maradt. Nincs mese, a szilvafa kisegített :)
img_2173.jpgÍme a fehér angyalok *majdnem* végleges verzióban, szaru-nockkal. Talán Fehérlófia lesz a nevük.. Még mindig nem tökéletes a reptük, szóval egy pici hangolás még hátravan. A gyertyán feladja a leckét!
img_2139.jpgIdei második távlövési próbám, első oldásra. Az asszír kapott tehát egy "félüres" lövést, mert a tavaly-előttről kimentett vesszőmet minden erősítés ellenére kettészelte.
img_2066sdds.jpgLaci lövései elég ügyesen egy vonalban helyezkednek el. Figyeld a képet eredeti méretében, jobbra az alsó 1/3 körül ott egy lövedék, majd fentebb a többi. Libasorban. Csupán az oldás különbségeitől kb. 25 és 40 méteres eltérés. Nehéz műfaj ez.
issi_1.jpgEz is nehéz műfaj, de immár nem csak öncélú: az arra fogékony helyeken előadást tartva a gyermeksereg nagyon hálás közönség. Ahogy megfigyeltem, nagyjából 30 főig tartható fent a figyelem.

Jók legyetek, majd jövök!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmozog.blog.hu/api/trackback/id/tr5215324960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása